NAUJOJI PAŠTO DĖŽUTĖ
Kas padeda žmogui gauti
informaciją apie supantį jį pasaulį?
Radijas? Internetas? Telefonas? Bet koks atsakymas bus teisingas... Tačiau
kas jungė žmogų ir pasaulį dar iki naujųjų technologijų atsiradimo ir
įsigalėjimo mūsų gyvenime, kas po to ženkliai pasikeitė kartu su savo
paskirtimi? Pašto dėžutė.
Ar pažįstate daug žmonių, kurie neturi pašto dėžutės? Paprasta arba
elektroninė – jos funkcija nesikeičiau nepriklausomai nuo jos išvaizdos ir
formos. Anksčiau visa šeimyna turėdavo vieną pašto dėžutę. Dabar kiekvienas
gali susikurti ne vieną ir ne dvi asmenines pašto dežutes.
Šiuolaikiniame pasaulyje gyventi be pašto dėžutės sunku. Kasdien į
milijardą pašto adresų siunčiami laikraščiai, žurnalai, laiškai, atvirukai,
sąskaitos... Ir kartu su jais pašto dėžutės prisipildo reklamos skelbimų.
Reklamdaviai bando įsibrauti į jūsų asmeninę
erdvę. Bet jų niekas nelaukia. Jūs jų nelaukiate! Nelaukiate pabodusių
bereikalingų reklaminių skrajučių, nusileisdami prie pašto dėžutės su rytinės
kavos puodeliu, nelaukiate įkyrių reklamos pasiūlymų, per pietų pertrauką
atsidaryti elektroninį paštą savo išmaniajame telefone.
Kokia mintis atklysta į jūsų galvą, kai matote
dešimt įvairiaspalvių skrajučių, įmestų į jūsų pašto dėžutę? Kai matote dešimt
atėjusių žinučių, septynios iš kurių – reklaminiai skelbimai ir nuolaidos.
„Vėl? Kiek jau galima!“. Jūs randate tas skrajutes, abejingai išmestas
ant grindų. Elektroninius adresus blokuojate, laiškus pažymite kaip brukalus...
Ir taip ir nesužinosite, kad parduotuvė prie pat jūsų namų siūlo 50% nuolaidą
kaip tik tai prekei, kurios jūs jau seniai ieškote.
Yra ir antra medalio pusė...
Įsivaizduokite, kad jūs padarėte tai, ko reikia žmonėms.
Kažką skanaus arba naudingo. Jūs leidžiate lėšas reklamai, toms pačioms skrajutėms,
kad žmonės sužinotų apie jūsų produktą. Ar jums patiks jūsų pastangų ir išlaidų
ignoravimas? Galbūt, jūsų kaimynas/pažįstamas/giminaitis irgi reklamuoja savo
nedidelį versliuką, kuris padeda jam maitinti šeimą? Į kur jam kreiptis, kaip
būti išgirstam, kad jis galėtų pasiekti savo tikslinę auditoriją? Kaip
reklamdaviams, kuriuos apriori vertina kaip blogus „spamerius“, begėdiškai
vagiančius mūsų dėmesį, įveikti negatyvą, atstumiantį žmones nuo reklamos.
Kaip padaryti taip, kad reklaminės skrajutės daugiau nebesimėtytų po
kojomis?
Kiekvienas iš mūsų turi turėti specialią vietą, kur reklamdaviai bus
pamatyti ir išgirsti. Jie turi teisę į tai. Mes, APM Agentuur, norime pakeisti
nusistovėjusią santykių formą. Mes aktyviai dirbame, kad reklama daugiau
nebesiasocijuotų su blogiu. Kiekvieno žmogaus sąmonėje ji turi iš nenaudingos
pavirsti naudinga. Mes sukuriame kiekvienam prisijungusiam prie mūsų vartotojui
Asmeninę reklamos lentą, kurioje bus skelbiama tik įdomi jam reklama, kuri
mokės jam, kaip vartotojui, už tai, kad jis atkreipė į ją dėmesį, t. y. skyrė
jai savo asmeninį laiką.
Mes nei pramoginis, nei skirtas užsidirbti pinigus resursas. Mes – jūsų
naujoji pašto dėžutė. Specialioji pašto dėžutė gerai reklamai. Ir mes
garantuojame, kad jūsų dėmesys bus įvertintas.
#adpaysme #apm #apmagentuur #asmeninereklamoslenta #kitoksinternetas #bendrasisvartojimas #startup #saziningareklama #vietinisverslas #adpays.me