Inovatyvuas
startuolio IT srityje projektas “APM Chat – kitokiai reklamai” startavo www.indiegogo.com
Organizavusi kampaniją komanda renka lėšas naujai įkvepiančiai reklamos
platformai, skirtai interneto rinkai.
Los Andželas, Kalifornija (lapkričio
23, 2015)
– APM Agentuur, registruotas Estijoje startuolis IT
srityje, pradėjo minios finansavimo kampaniją www.indiegogo.com
Kampanijos tikslas – surinkti $45,000. Šios sumos reikia tam,
kad jie padarytų inovatyvią reklamos platformą APM Chat prieinamą plačiai
auditorijai. APM Chat – tai nauja mobilioji programėlė, kurios pagrindinis
bruožas – labiau apgalvotas reklamos būdas: reklamdaviai garantuotai pasiekia
savo tikslinę auditoriją, neleisdami pinigų nefektyviems reklamos pobūdžio
brukalams. Komanda jau sukūrė sistemą, kurioje klientai žiūri reklamą, gaudami
pinigus už peržiūras. Būtent tai ir reiškia APM: “Advertising Pays Me” (angl.
Reklama Moka Man). Komanda nusprendė sukurti naują platformą po to, kai platformos
kūrėjas suprato, kad tradiciniai rinkodaros metodai, kuriuos jis naudojo savo
paslaugų reklamai, nepaisant aukštos kainos, yra visiškai neefektyvūs; maža to,
brukalai ir kiti reklamos būdai tik erzindavo klientus. Komanda teigia: “Mes
kuriame šį instrumentą, kad suteiktume vietiniam verslui galimybę papasakoti
apie savo prekes ir paslaugas sąžiningai, palaikytume aukštą klientų lojalumo
lygį ir motyvuotume klientus bendradarbiauti su vietiniu verslu per reklamą,
nekreipiant dėmesio į erzinančius brukalus”.
APM Chat – žymiai efektyvesnis būdas verslui pasiekti savo tikslinę
auditoriją, o vartotojai, savo ruožtu, mato tik tas reklamas, kurios jiems yra
įdomios, ir tik tada, kai patys to norės. Veikimo principas ganėtinai
paprastas: vartotojas atsisiunčia mobiliąją programėlę, sukuria paskyrą,
nustato jį dominančios reklamos kriterijus, prideda draugus. Vartotojai gali bendrauti su draugais, ir
jiems nereikia nerimauti, kad juos bombarduos brukalais, nes jie matys reklamą
tik tada, kai patys to norės. Reklamdaviai tiesiog įkelia reklamą, pasirenka
planą (trukmė, parodymų skaičius, reklamjuostės dydis, interaktyviosios
funkcijos, kt.), aktyvuoja reklamos kampaniją, sumokėję reikalingą pinigų sumą,
tada – stebi savo kampaniją. Reklamos kampanija gali būti nutraukta bet kuriuo
metu, ir visos nesunaudotos lėšos gali būti grąžintos arba perskirstytos kitai
kampanijai ir pervestos kitiems klientams. Pinigai, kuriuos moka reklamdavys, naudojami
norinčių žiūrėti reklamą vartotojų dėmesiui apmokėti, taigi APM Chat suteikia
galimybę laimėti abiem pusėms.
APM Agentuur entuziastingai dirbo su APM Chat idėja ir dabar jie pasiruošę
ją įgyvendinti – būtent todėl jie pradėjo kampaniją www.indiegogo.com ir pasamdė minios
finansavimo specialistų komandą, kad ji jiems padėtų. Jie planuoja palaipsniui įgyvendinti APM Chat
funkcijas per metus – iki 2016 metų vidurio, ir jau žengė pirmus žingsnius. Komanda siūlo skirtingus
bonusus tiems, kas palaiko kampaniją. Bonusai, motyvuojantys žmones finansuoti
programėlę, įvairuoja nuo bonuso “Sveiki atvykę į Kitokį Internetą”, leidžiantį
vartotojui sekti kampaniją ir gauti atnaujinimus, iki įvairių lipdukų, nuolaidų
ir reklamos lygių. Išsamesnę informaciją galima rasti jų kampanijos puslapyje
Indiegogo.
Apie APM Agentuur
APM Agentuur – IT startuolis, registruotas Taline, Estijoje. APM komandą
sudaro jauni patyrę specialistai, kurių tikslas – padaryti reklamą
draugiškesnę, naudingą ir efektyvią. Jie sukūrė APM Chat programėlę, kuri sujungs
klientus su verslais tuo, kad klientams bus mokama už jų dėmesį ir laiką.
Facebook: https://www.facebook.com/APMAgentuurENG