Wednesday, December 9, 2015

APM Chat – apsimokantis reklamos sprendimas – laimi visi!

Inovatyvuas startuolio IT srityje projektas “APM Chat – kitokiai reklamai” startavo  www.indiegogo.com Organizavusi kampaniją komanda renka lėšas naujai įkvepiančiai reklamos platformai, skirtai interneto rinkai.


Los Andželas, Kalifornija (lapkričio 23, 2015) – APM Agentuur, registruotas Estijoje startuolis IT srityje, pradėjo minios finansavimo kampaniją www.indiegogo.com Kampanijos tikslas – surinkti $45,000. Šios sumos reikia tam, kad jie padarytų inovatyvią reklamos platformą APM Chat prieinamą plačiai auditorijai. APM Chat – tai nauja mobilioji programėlė, kurios pagrindinis bruožas – labiau apgalvotas reklamos būdas: reklamdaviai garantuotai pasiekia savo tikslinę auditoriją, neleisdami pinigų nefektyviems reklamos pobūdžio brukalams. Komanda jau sukūrė sistemą, kurioje klientai žiūri reklamą, gaudami pinigus už peržiūras. Būtent tai ir reiškia APM: “Advertising Pays Me” (angl. Reklama Moka Man). Komanda nusprendė sukurti naują platformą po to, kai platformos kūrėjas suprato, kad tradiciniai rinkodaros metodai, kuriuos jis naudojo savo paslaugų reklamai, nepaisant aukštos kainos, yra visiškai neefektyvūs; maža to, brukalai ir kiti reklamos būdai tik erzindavo klientus. Komanda teigia: “Mes kuriame šį instrumentą, kad suteiktume vietiniam verslui galimybę papasakoti apie savo prekes ir paslaugas sąžiningai, palaikytume aukštą klientų lojalumo lygį ir motyvuotume klientus bendradarbiauti su vietiniu verslu per reklamą, nekreipiant dėmesio į erzinančius brukalus”.   



APM Chat – žymiai efektyvesnis būdas verslui pasiekti savo tikslinę auditoriją, o vartotojai, savo ruožtu, mato tik tas reklamas, kurios jiems yra įdomios, ir tik tada, kai patys to norės. Veikimo principas ganėtinai paprastas: vartotojas atsisiunčia mobiliąją programėlę, sukuria paskyrą, nustato jį dominančios reklamos kriterijus, prideda draugus.  Vartotojai gali bendrauti su draugais, ir jiems nereikia nerimauti, kad juos bombarduos brukalais, nes jie matys reklamą tik tada, kai patys to norės. Reklamdaviai tiesiog įkelia reklamą, pasirenka planą (trukmė, parodymų skaičius, reklamjuostės dydis, interaktyviosios funkcijos, kt.), aktyvuoja reklamos kampaniją, sumokėję reikalingą pinigų sumą, tada – stebi savo kampaniją. Reklamos kampanija gali būti nutraukta bet kuriuo metu, ir visos nesunaudotos lėšos gali būti grąžintos arba perskirstytos kitai kampanijai ir pervestos kitiems klientams. Pinigai, kuriuos moka reklamdavys, naudojami norinčių žiūrėti reklamą vartotojų dėmesiui apmokėti, taigi APM Chat suteikia galimybę laimėti abiem pusėms.

APM Agentuur entuziastingai dirbo su APM Chat idėja ir dabar jie pasiruošę ją įgyvendinti – būtent todėl jie pradėjo kampaniją www.indiegogo.com ir pasamdė minios finansavimo specialistų komandą, kad ji jiems padėtų. Jie planuoja palaipsniui įgyvendinti APM Chat  funkcijas per metus – iki 2016 metų vidurio, ir jau žengė pirmus žingsnius. Komanda siūlo skirtingus bonusus tiems, kas palaiko kampaniją. Bonusai, motyvuojantys žmones finansuoti programėlę, įvairuoja nuo bonuso “Sveiki atvykę į Kitokį Internetą”, leidžiantį vartotojui sekti kampaniją ir gauti atnaujinimus, iki įvairių lipdukų, nuolaidų ir reklamos lygių. Išsamesnę informaciją galima rasti jų kampanijos puslapyje Indiegogo.

Apie APM Agentuur
APM Agentuur – IT startuolis, registruotas Taline, Estijoje. APM komandą sudaro jauni patyrę specialistai, kurių tikslas – padaryti reklamą draugiškesnę, naudingą ir efektyvią. Jie sukūrė APM Chat programėlę, kuri sujungs klientus su verslais tuo, kad klientams bus mokama už jų dėmesį ir laiką.

Sužinoti daugiau apie APM Chat crowdfunding: http://igg.me/at/APMchat/x/4835639
Daugiau informacijos apie APM Agentuur: https://www.adpays.me
Susisiekti su Denis Petrina: denisas@adpays.me