Reklamdavys: restoranas IL MULINO, Gedimino pr. 2, Vilnius
Kampanios tikslas: pritraukti naujų klientų pietų metu
Tikslinė auditorija: vilniečiai, mėgstantys europietišką virtuvę
Reklamos paskelbimo vieta: Asmeninės reklamos lentos APMboard
Reklamjuostė: 287x90 px
Reklamjuostės funkcija: skrajutės peržiūra
Panaudotos lėšos: 45,84€
Pasiekta auditorija: 1854
Unikalių skrajutės peržiūrų: 1365
CTR - 74%
Pasinaudojo pasiūlymu su skrajute: 37
Kadangi tai buvo naujas restoranas, tikslinė auditorija buvo labai plati: vilniečiai, mėgstantys europietišką virtuvę. Kampanijos tikslas buvo papasakoti Vilniaus gyventojams apie naują restoraną, todėl kliento pageidavimas buvo nesiaurinti auditorijos ir rodyti reklamjuostę plačiai auditorijai. Tai turėjo įtakos aukštai konversijos kainai 1,24€
No comments:
Post a Comment